Home / Ειδήσεις / Τοπικά Νέα / ΚΔΑΠ δήμου Πέλλας: Αιτήσεις για παιδιά από 5 έως 12 ετών

ΚΔΑΠ δήμου Πέλλας: Αιτήσεις για παιδιά από 5 έως 12 ετών

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις στον ιστότοπο της Ε.Ε.Τ.Α.Α. (www.eetaa.gr) για την εγγραφή του παιδιού σας στα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.) της ΔΗΚΕΠΑΠ

Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή (ηλεκτρονικά και μέσω ταχυδρομείου) των αιτήσεων είναι η Παρασκευή 28 Ιουνίου. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά μαζί με την εκτύπωση της Αίτησης θα πρέπει να αποσταλούν στην ΕΕΤΑΑ ΑΕ, στην Θεσσαλονίκη, ακολουθώντας την παρακάτω διεύθυνση:
(www.eetaa.gr/enarmonisi/paidikoi_stathmoi_2019/aithsh_2019/)
Η ΔΗΚΕΠΑΠ λειτουργεί 4 ΚΔΑΠ και 1 ΚΔΑΠΜΕΑ σε όλη την έκταση του δήμου Πέλλας από το 2005 με καταρτισμένο επιστημονικό και εκπαιδευτικό προσωπικό σε κατάλληλους χώρους για τα παιδιά. Υπάρχει μεγάλη προσέλευση εφόσον η δημιουργική απασχόληση είναι ο στόχος για τον ελεύθερο χρόνο των μικρών μαθητών και τα ΚΔΑΠ φιλοξενούν ηλικίες από 5 ως 12 ετών.
Το πρόγραμμα των ΚΔΑΠ περιλαμβάνει εικαστικά, κατασκευές, μουσικοκινητικά παιχνίδια και χορό. Υπάρχει δυνατότητα βοήθειας στην μελέτη των παιδιών για το σχολείο, κουκλοθέατρο, μουσική, ομαδικά παιχνίδια και θεατρική αγωγή. Είναι ένας εξαιρετικός και ασφαλής χώρος δημιουργικής απασχόλησης κάθε απόγευμα μετά το σχολείο και το πρωί του Σαββάτου.
Επισκεφτείτε τα ΚΔΑΠ της ΔΗΚΕΠΑΠ όπου το προσωπικό θα σας καθοδηγήσει για την ορθή συμπλήρωση της Αίτησης συμμετοχής και θα απαντήσει σε κάθε ερώτημα που αφορά την λειτουργία του προγράμματος.
Πληροφορίες στα παρακάτω τηλέφωνα:
ΚΔΑΠ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ (Στράντζης 3- κτίριο Γ’ Παιδικού Σταθμού), τηλ. 2382021313
ΚΔΑΠ ΠΕΛΛΑΣ (Κτίριο Παιδικού Σταθμού Πέλλας), τηλ. 2382031134
ΚΔΑΠ ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ (Δωδεκανήσου 12- κοντά στο Κέντρο Υγείας), τηλ. 2382061226
ΚΔΑΠ ΑΘΥΡΩΝ (Κτίριο Παιδικού Σταθμού Αθύρων), τηλ. 2391091030
ΚΔΑΠΜΕΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ(Ισόγειο Ανοιχτού Θεάτρου Γιαννιτσών-Κολοκοτρώνη 10), τηλ. 2382022999.

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου

Leave a Reply

Your email address will not be published.